LIKELIKELIKE

tjoho, har försökt hitta inspirationen och jag tror jag har börjat hitta den, så nu är jag back on track. Igår var jag och shoppade i svedala. Hittade massor med nya kläder, en ny vår-garderob kan man väl säga :) . Kan visa upp vad jag köpte senare. Just nu i detta ögonblick sitter jag och pillar lite med en design jag ska göra åt en tjej! Ska även börja med min också, är så trött på min nuvarande. Skulle vilja göra en helt ny från scratch,men mina kunskaper är inte så stora! Ligger i min brors rum, han&jag med varsina datorer hah! Lille hugo ligger här brevid mig också, och snarkar haha!  Imorgon ska jag på dags-kryssning med mina morföräldrar+bror. Ska bli skoj, även fast vädret inte är något att hurra över. Trafiken i stockholm igår var verkligen inte rolig!     Återkommer snart med lite uppdate.
Tjoo!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0