Hissar och Dissar

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering idag, men jag har haft saker att uträtta. . =D
Tänkte iallafall att det kanske är dags för en hiss/diss och så måste jag fixa videoblogg snart, glömmer alltid bort det =)
Om ni inte sett de senaste så finns det under kategorin L.S VIDEOBLOG




FarmVille
Hahah, jag måste faktiskt hissa det för det är ju sjukt kul! Har spelat i typ 3 dagar men ändå =)
Så  ni som har Facebook men ändå inte spelar, börja spela haha, tidsfördriv.se!

Böcker
Nu kanske jag låter som din farmor men att läsa en riktigt bra bok är underbart! Man lever sig in och vänder sida efter sida! Lovley



Hem skickade kläder!
Jag vet inte om jag har dissat det här förut, men jag har nyss fått hem ännu ett paket med kläder som jag skickade tillbaka för att jag skulle byta storlekar, och nu fick jag äntligen tillbaka det men det var ju fortfarande samma storlek! Aaah, sånt kan jag verkligen bli irriterad på!

rosa läppar bloggar
jag kanske har sagt det förut nångång, men jag blir bara att undra vad alla dem där fjortis bloggarna tänker när det bloggar som de gör? Jag tror nog att alla vet vilka jag syftar på och jag tycker det ör synd hur dem beteer sig. Jag skulle aldrig göra



Kommentarer
Postat av: My

haha farmville är sjukt kul :P

2009-09-06 @ 10:39:37
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0