090909

Haha, lite komiskt det där, datumet idag =)

09/09 har varit på + och - , först skola då, ingen vanlig skoldag utan det var schoolympics ( en dag då hela skolan är i grupper och går runt i grupper,lite som svenska frilufts dagar ) och jag var ledare för en grupp då, puufh hahah, tog lite på krafterna. och så skulle man förklara samma sak 1 milj ggr för alla lyssnade inte första gången! Men annars var det riktigt kul, lågstadie barnen är så himla söta =)

Sen då  , in till staden men A,L,J och skriva in sig för konfirmation 09-10
och så har jag köpt present till Naddi =)

nu ligger jag och degar med chocklad och kollar bloglovin.

asap kommer pics! =)

puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv, nu har jag lagt till dig :)

2009-09-09 @ 16:54:05
URL: http://emeliewahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!:D

2009-09-09 @ 17:29:11
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0