I LOVE LONDON!

Hello everyone =)
Har bara en sak att säga, jag älskar London!
Har 3 saker jag älskar: Madame Tussauds,Oxford Street och Moln! Hahah, att flyga är ju fan askul ju. Satt typ som ett litet barn fastklistrad vid fönstret och tittade på alla fluffiga moln som skulle passa pefrekt som säng hemma hos mig =) Madame Tussuads var fabulous,  så grymt häftig! Fanns vax dockor som såg exakt ut som riktiga människor och några såg man att dem ej var äkta. Haha, blev lite rädd när jag känner att någon står bakom mig, men det var bara Justin Timberlake :)
London var en superhärlig stad och vacker.Människorna var otroligt trevliga och vänliga! Var jätte kul att prata med dem och så servicen.


Madame Tussauds










Oxford Street






alla älskar pizza! vem älskar då inte pizza på en engelsk resturang&bar? lovley♥





Big Ben!

Nej,nu orkar jag inte lägga upp fler bilder just nu. Blogg.se bara krånglar, kommer fler med tiden :)

inga biler får kopieras utan min tillåtelse!











Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååh vill bara åka dit nu direkt när jag ser bilderna! =D Härligt att ni hade kul! =)

2009-10-20 @ 15:34:11
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: Susu

Mj! :P Måst dit herregu va fin den sista bilden va O.O

2009-10-21 @ 15:17:01
URL: http://myran.weebly.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0