nästa- sova

Varför bloggar jag alltid så sent? Det här är inte första gången jag bloggar vid midnatt.Skärpning!
Kanske jag hinner skriva lite.
Idag så fyllde min pappa år :) Gav han en finfin skjorta och ett nyckelskåp som jag har gjort men inte är klart än. Han ska få den på fredag.  Efter det så for jag in till stan och mötte upp Martina.
Har inte träffat henne på jättelänge (: En gamal kompis som var en av mina första vänner här på Åland!

Efter middag så åkte vi ( syster,bror & jag) och hyrde film. Det blev faktiskt inte en skräckfilm denna gång. Har blivit lite trött på det nu. Känns att det alltid är samma sak. Personer lever lyckligt liv- någon blir mördad- idioter åker ut långt iväg för att de känner på sig att de måste fixa det här- upplever nära döden upplevelser- karl kommer och rädder hon eller tvärtom. Men undantag för SAW filmerna (L). Iaf det blev YESMAN . As rolig film ju :)

Har iaf haft en riktigt mysig lördag och imorgon så blir det släktkalas och jag ska umgås lite med min far (:
Ska förresten visa en liten rolig bild p åmin katt-igen. Men det får bli tills imorgon.

Puss!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0