270509

Hallåj!


Vet inte vad det är med mig idag, jänner mig helt wierd :S. Skoldagen var rolig :) , Boxercies(stavning) var super kul och superjobbigt, hade ingen aning om att min kusin skulle vara våran lärare.Hahah. Sen minigolf :) Jag och Nettan tävlade och gissa vem som vann ;) Hahah ingen, det blev lika x) 80-80 . Sen bowlingen då, gick int så värst bra för mig höhöh. men men.. Jag och nettan ska ev. fara och bowla imorgon :) Ska försöka ta med mig kameran.. om det blir av.

Jag är så himla trött fast jag sov några timmar direkt efter skolan. Är grymt sugen på att baka :D Vill baka muffins, med häftiga glasyr mönster. NEJ , nu ska jag baka. Tack Linn -.- nu blev jag tvungen att baka nått. Seyya !

  
 google bilder

 Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :D

2009-05-27 @ 23:50:08
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 11:37:59
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hejhej, bidrar till din statistik! ;)

allt bra? =)

2009-05-28 @ 18:57:18
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0