250509

Smisk på mej för bad uppdatering!

Först ska jag bara säga grattis till min rektor som fyller år idag :) HAHAHA grattis!...

Gud vad fint väder det är idag, jag vill bada :) Funderar på att gå ut och sola innan maten, det är ju faktiskt 19 grader(?).
Annars dåe, slutade en timme tidigare idag för våran lärare som vi skulle ha är i Tyskland med sin tyska grupp och de hade tydligen missat planet hem :S Bara bra för mig så slipper vi inte vara inomhus :)

Har min sista danslektion idag, en grupp ska uppträda på ett gymnasium och jag ska även vara med där, det är fortfarande inte säker men annars ska jag göra som en slags sketch - stavning(?)

Varf förresten ute och fotade igår. Måste ladda kameran för att få in dem på datorn.Kommer säkert upp ikväll :)



en liten gammal bild...

Kommentarer
Postat av: Jonas

sv: tack för frågan, svaret får du se senare ikväll :) kram

2009-05-25 @ 16:20:39
URL: http://jajnus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0