060509

Hej Hej allihopa :)

Skolan gick fort, skönt det.
Efter det så for jag och mamma till stan. Shoppade lite, skulle först köpa den underbara klänningen jag såg förra veckan,men såklart när jag kom dit så fanns inte min strl kvar! Och de enda 2 som fanns kvar var alldeles för stora .. Så jag hittade en annan ist.

och så blev det en sjal , underkläder och hårinpackning! Mitt hår har blivit väldigt slitet och en orsak är platttången , men nu har jag ändå slutat att platta håret. Kanske nån gång men inte flera ggr i veckan.
Jajja, juste, köpte en väska också, och leggings till klänningen. Puss!! Linn







Den ser lite bred ut på bilden, men den sitter bätttre i verkligeheten..






Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Du är allt för söt du! Puss på dig! :)

2009-05-07 @ 16:47:18
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: MissCM

vilken söt klänning! :)

2009-05-08 @ 01:35:07
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0