020509

God Morgon!!

Idag finns det ingen tid att sova, solen lyser :)
Igår kväll så var jag då med Nettan, alltid lika kul ! Vi tittade på film också - twilight. Den filmen blir aldrig dålig.
Idag ska vi fara ut , vi ska iallafall inte sitta hemma. Sen om det fortfarande är fint väder så tänker jag sola :)
Yes Yes , måste förresten skriva en recension till en bok - igen. Men den här gången fick vi välja själva vilken bok och ja tog Prinsessan och Mördaren , skriven av Magnus Nordin. Den boken var otroligt bra , lika så hans andra böcker. Håller nu på att läsa Tysnadens Hus , som han då också har skrivit. Har inte läst så mycket men det går inte att släppa boken ur händerna.

Nej, nu måste jag börja klä på mig och fixa mig iordning.

En ny dag, nya människor och nya äventyr!

Puss!!      Linn

Kommentarer
Postat av: isa

okej vad mysigt! :)

Jag var med mina tjejkompisar :)

2009-05-02 @ 10:52:22
URL: http://isaisaisa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

tacktack :) detsamma.



Idag blir det kanske stan eller något sånt, iaf ut för det är så fint väder. själv? :D

2009-05-02 @ 11:07:37
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0