Fredagkväll

Hejsan

Sitter och chattar med min bästa vän Nadia. Vi har varit bästa vänner sen vi var små och vi gjorde allt till sammans. Jag saknar de tiderna. Sen så för 3½ år sen så flyttade jag till Åland men då var Nadia i Syrien så vi fick inte säga hejdå på riktigt. Men vi träffas fortfarande men det är ganska sällan. Hon ska kanske komma hit till påsk. Och när vi väl träffas så känns det som om vi aldrig har varit ifrån varandra och så tycker jag att det ska vara.



Fast det var inte det jag egentligen inte det här jag skulle säga , det ver egentligen ingenting. Hade bara lust att skriva lite. Om det är nånting som ska skrivas så är det mina läxor. Ojoj ..
Jajuste vi fick ut våra betyd idag. Blev riktigt nöjd faktiskt :D

Skoldagen idag har nog varit den bästa tror jag , herregud jag tror jag aldrig har skrattat så mycket . Jag och Nettan satt och asgarva hela tiden. Alla tittade på oss och fattade ingenting men man skulle ha varit med från allra första början. Det är vid sådana där tillfällen man önskar att man skulle ha filmat.

Nu är jag grymt sugen på Ben&Jerry´s ( inte konstigt när jag har varit innne på alla möjliga hemsidor om världens bästa glass) men ska försöka hitta nånting annat att mumsa på , det är ju Fredag :D


Ha en bra fredagskväll!!


Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg :)

2009-03-13 @ 23:00:28
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig?

2009-03-13 @ 23:46:08
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: sannie

ben'nJerry's !!

2009-03-14 @ 09:05:37
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0