300309

Hello Hello!

Att läxorna aldrig tar slut! Har suttit här och gjort läxor sen jag kom hem och nu har jag bara 2 prov kvar att läsa, svenska och historia..Så mina kvällar här framöver blir bara plugg plugg och dans :) Hihhih .
Sen blir det väl att hoppa in i duschen. Får se om jag far till kantarellen senare. Det var faktiskt länge sen jag åt nånting gott :*)
Och ikv kommer ju Project Runway ! Har faktiskt missat de första avsnitten. Vi har ju inte haft någon tv. Hade planerat att gå lägga min tidigt ikväll så att jag orkar upp imorgon men Project runway slutar ju klockan 24.00 och sen är jag så pigg att jag inte somnar förrän nåra timmar..
Ojoj , det blir en trött skoldag imorgon!

Glöm inte att The Hills säsong 5 börjar 6 april! 
Och en riktigt bra blogg om The Hills är www.alltomthehills.blogg.se!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu kan du be dina läsare rösta på dig som veckans blogg hos mej! :)

Lycka till!

2009-03-30 @ 18:27:17
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, läxor är inte roliga.

2009-03-30 @ 18:41:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0