250309

Hej hej :)

Idag är det ju våffeldagen , så det blir våfflor ikv :) , mums!
Det var jättelänge sedan jag åt det. Och appråpå mat så igår , tänkte jag ju gå till kantarellen , men så smart som jag är så var mina pengar i skolan ._. . Men sen när jag kom ner så hade mamsen lagat smoothie och bullar :).

Idag då.. Hade oförberett förhör på biologin , gick ju bra .. inte.
Och så har vi prov imorgon. Började läsa igår men ingenting fastnar x)
Känner också att jag håller på bli sjuk också.. kanske inte så kontisgt när min familj har haft magsjuka.

Nej , nu ska jag rosta lite mackor och öppna fysik boken !





Bullar :)



smoothie :)



En pluttis !


Linn

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

fär hon har tröttnat på att ha kamerorna rakt i ansiktet varje dag, hon var bara med i några avsnitt för att avsluta de hon påbörjat tror jag :)

2009-03-26 @ 15:22:58
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Eller hur, ingen mer snö nu!!

Söt kissemiss :)

2009-03-27 @ 18:55:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0