200309

Helloo,

Solen skiner fortfarande :)
Sorry för dålig uppdatering men jag hade verkligen ingen lust att skriva igår , dålig dag..
Men idag är det fredag , och jag mår toppen.. Ska på dans snart, ska bli skoj.. som vanligt.
Ibland brukar folk undra om jag aldrig tröttnat på dansen, jag har ju dansat ganska länge och dansar ganska ofta, men nej jag kommer aldrig att tröttna på det. Det är en sak som är säker. Så det blir antagligen något sånt efter nian. Kanske flyttar tillbaka till sweden och pluggar , men vi får se :) det är ju trots allt knappt 2 år kvar.

Annars dåe , planer för helgen?.. Jag vet inte . Halva min familj är magsjuka , så jag är lite back off, vill verkligen inte bli sjuk nu!
Men såklart kommer jag ändå bli smittad ,som vanligt..

Sköt om er , Linn

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0