170309

Hejsan hejsan ,..


Snart börjar snön gå bort!! äntligen , men jag försover mig typ varenda dag nu..blir alltid så på våren..wierd, fast jag lyckas komma precis när det ringer in..
Idag så skulle vi ju skriva våra recensioner men våran lärare hade glömt att boka data salen, man bara . Yes!! , fast jag har skickat den till pappas jobb så tar han ut den , så slipper jag skriva den i skolan..

Annars dåe, ska titta på the City, tittar ni också på det?
Nu när man har sett alla The Hills avsnitt så får det bli the city ist, Whitney är cool ;) like her outfit´s ..
Var lite tråkigt när man satt och tittade på det sista avsnittet av the hills.. jag kommer sakna det.

+ så har jag lite läxor som ska göras, bye

Linn




Bild från förr förra sommaren :P


Jag vet.. Jag med mina redigerade bilder , om ni tröttnar så får ni säga till

Kommentarer
Postat av: Anonym

diggar verkligen din blogg:D



http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-17 @ 22:23:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0