140309

Hej hej igen..

Igår var det ju fredagen den 13:e , hade faktiskt inte så mycket otur. Var lite nervös eftersom jag skulle få ut mina betyg den dagen. Fast min pappa hade nog riktigt otur. Han råkade nästan slå ut en tand , stackaren . Men nu var han till tandläkaren och det är fixat :) Skulle väl inte vara så kul med att ha en glugg när man är 40 + hahaa ..

Annars dåe , gästerna har gått hem och nu SKA jag göra min  svenska recension, annars... annars får jag inte gå in på datorn på en vecka , jag måste säga så till mig själv, annars gör jag det  int.

Men först tänkte jag visa er lite bilder jag har suttit och fixat hela eftermiddagen, bilderna är exempel bilder från datorn ..
















Linn

Kommentarer
Postat av: Leia

Åh fy då.. För mycket sött mår man dåligt av ja. :S

2009-03-14 @ 16:15:10
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: thesshanning

söta bilder.

2009-03-14 @ 17:23:58
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0