Svaren

Varför bloggar du?
Jag bloggar för att jag tycker såklart att det är jätteroligt och trevligt.Man lär känna nya människor osv.
Och jag började blogga därför att jag ville se det som ett nytt kapitel och lämna allt tråkigt som har hänt.
och då tänkte jag " jag tänker inte skriva om dåliga saker". Men man är ju bara en människa och nu skrivar jag både upp pch ner :)

Vad är det bästa med de?
De bästa borde nog vara att man känner att man får tillbaka, söta läsare,nya läsare, you name it.
Och så är det skönt att skriva av sig.

Hur gammal är du?
13, fyller 14

Vart bor du?
Jag bor på Åland sen 3 år tillbaka, innan bodde jag i Stockholm :)

Bästa filmen som gjorts?

Oj, det var svårt eftersom jag älskar att titta på film. Jag har flera stycken som är bäst. Men då måste jag säga The Bodygard, jag blev helt fascinerad när jag såg den för första gången. + alla dans filmer :)

Bästa smink tips?
Det är nog att inte vara för överdriven, utan att det oftast räcker med måttligt med mascara,foundation,puder,läppglans osv, men såklart ibland så är det kul att kleta på mycket :)
Som sagt, inte alldeles för mycket med allt så blir det oftast snyggt!

Hur många läsare?
Det är helt olika från dag till dag, önska kanske att det kunde vara lite mera ibland.Mycket berg&dalbana.
Just nu snäppet under 100

Pojkvän?
Nej, inte just nu

Drömkille?
En kille som förstår, bästavän, rolig, humor men kan även prata allvar
good loking, och sweet :)

Vad håller du på med för dans?
Jag dansar balett,modern-dans och jazz!

Vad har du för drömmar och mål i livet?
Mina drömmar är att komma långt med dansen, ut i världen och visa vem man är och ha en lycklig och frisk familj:)
och mitt mål är väl detsamma men att alltid tänka posetivt. Gud sätter aldrig dig i en situation som han vet att du inte klarar av. Brukar hjälpa att tänka så ibland.

Favorit blogg?
Jag har många favoriter, stora som små. Men just nu är det nog Kenza.

Hur gammal är du?
13, fyller 14

Hur skulle du beskriva dig själv?
Oftast glad, brinner för dansen, snäll,rolig och omtänksam. och påhittig hahah

Hur gör du för att behålla läsare?
Uppdatera(vilket jag skulle kanske bli bättre på ibland), skriver oftast tillbaks, och ibland måste man hitta dem istället för tvärtom.

Vad är ditt mål med din blogg,bara skriva av dig eller nå upp till en högre nivå?
Det skulle ju vara superkul om man kommer upp till en högre nivå, och samtidigt så skriver jag ju av mig så det blir väl både och.

Hur vill du att folk ska prata om din blogg när de berättar om den för andra?
Såklart posetivt, inte en blogg som ingen gillar :S

Vilka bloggar läser du?
Jag följer många via bloglovin och de orkar jag inte räkna upp , dagligen;
Kenza,Kan Dee, the hills bloggen och några till :P

Vad är det bästa med att vara dig?

Den tyckte jag var lite svår, men jag är väldigt tacksam för min familj och mina vänner.
Och också hur mycket jag har upplevt, även om saker har varit dåligt så har jag växt som person.

Vad är ditt favorit Resemål?

Jaa, eftersom jag aldrig har varit utanför Norden så är det lite svårt, men jag har alltid velat åka till Egypten eller USA.

Vad är det bästa med kommentarer?
Att det oftast har intresse för det man skriver om, alla snälla kommentarer och komplimanger.
Jag uppskattar alla kommentarer jag får. Och elaka ska man bara ta med en nypa salt!

Vad är det bästa med att blogga?

Att de öppnar upp så mycket. Och jag älskar att skriva överhuvudtaget och så är det skönt att bara skriva av sig!
Och att man ger och att man får!

Vilka bloggar tycker du är bäst?
Min blogg! Hahah ne jag fattade vad du menar.. :P
Jag tycker många bloggar, men det kanske inte blir så kul om jag skriver femtioelva blogg adresser så jag säger återigen Kenza.

Vad tycker du är din bästa egenskap?
Min gladhet som oftast smittar av sig på andra!

Hur känns det att bo på Åland? mitt mellan sverige och finland? vilket land brukar du säga att du tillhör? =)
Just nu så känns det jättehärligt. Det är så himla lungt och skönt här och det händer nästan inga tråkigheter. Man hör ju var och varannan dag i t.ex Sverige ( säkert även i finland) om tråkiga saker som hänt. Det är så stor skillnad på Åland och Sverige, och nu säger jag det eftersom jag jämför, eftersom jag har bott där.
Jag säger att jag tillhör Finland eftersom Åland inte är något land utan tillhör F:land.
Men såklart så brukar jag sakna Sverige, jag är ju född och uppvuxen där.




Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Ser att du fick väldigt bra frågor! :D

Hoppas du har haft en bra dag?





Puss!

2009-06-09 @ 23:56:53
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: nathalie

Vad roligt att bo på Åland :O<3

Sv : Haha varsegod sweetie! Allt bra med dig? PUSS

2009-06-10 @ 13:24:12
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jag hann tyvärr inte :/

2009-06-10 @ 17:52:00
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: The T<3

vad heter The Hills bloggen ?:DDD gick inte att gå in på den...

2009-06-10 @ 18:17:25
URL: http://tajjz.blogg.se/
Postat av: Amme

hihi okeej :D



SV:usch här är det inte bäst heller:(

okeej såg det nu x)

2009-06-12 @ 12:19:32
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0