en liten lista :)

1. Hur gammal är du om fem år? 18
 2. Vem var den sista du träffade? min pappa 
3. Hur lång är du? länge sen jag mätte mig men ca 164/65
 4. Vilken var den senaste film du sett? Baksmällan.
5. Vem ringde du senast? mamma
 6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? jag har precis bytt mobil, alla mess är raderade :P men nånting i stil med " jaha okej,men jag vet inte"- Nettan
7. Vad är dagens planer? installera min mobil, sen blir det väl att titta på tv och sen sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? oftast sms, men ibalnd så kan  jag sitta och prata i telefon med folk hur länge som helst.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För en timme sen
11. Vilken ögonfärg har du? blågröna
12. När vaknade du idag? halv 8 somnade om  till 11
 13. Har du någon gång hittat en katt? inte hittat, men sett
14. Vilken är din favoritplats? hemma!
15. Vilken plats föredrar du minst? Inte någon speciell kasnke, men lägenheten jag bodde i förut. de jag inte gillar brukar jag heller inte besöka så.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, vill inte planera mitt liv så långt. take one day at time
17. Vad skrämde dig som barn? ormar
18. Vem fick dig att skratta senast? Min bror :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, tydligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? stor t-shirt och kalsonger
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2,4
23. Hur många landskap har du bott i? sverige,åland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? jo verkligen!
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa b.la
29. Tycker du om kinamat? Jodå
30. Tycker du om kaffe? Nej det gör jag inte
31. Vad dricker du till frukost? Juice, apelsin
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover på alla möjliga sidor
33. Kan du spela poker? Haha nope
34. Tycker du om att mysa? Såklart!
35. Är du en beroendemänniska? en vaddå?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, några stycken
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jo,ganska länge sen
40. Föredrar du havet eller en pool? älskar båda delarna, men lite mer pool tror jag.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder,accesoarer
42. Äger du dyra smycken?rätt så, hur mycket vet jag ej
 43. Har du någon gång testat narkotika? nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? rostade bröd
45. Vem är den roligaste människan du känner? Nettan
46. Välj ett ärr på din kropp? ett i pannan som jag fick när jag var liten
47. Vad har du för ringsignal? Just nu, ingen - men hade den klassiska nokia signalen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Säkert nånstans
 49. Flirtar du mycket? höhöh, nja.. somethimes.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? nix
52. Har du fått fortkörningsböter? jag kör ej :)
 53. Vilken var den senaste bok du läste? Prinsessan och mördaren
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Yes
56. Dansar du i bilen? om jag gör haha Skruvar upp och stör hela familjen :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? någon ålands kanal
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? mina initialer , L.S
59. När var du i kyrkan senast? nån dag innan skola-avslutningen, med skolan då
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill fördröja tiden! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Bara fint här! :D

2009-06-30 @ 22:07:28
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anette

Vem är den roligaste människan du känner? Nettan

neee... rätt svar är ju Linn :)

2009-07-01 @ 14:48:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0