Dagen 25/6

Moi Mooi!

Har haft fullt upp hela dagen och bloggen får ta lite stryk nu,men ni som fortfarande läser ( :) ),
var in till stan och skulle byta mobil, man förlänger det helt enkelt. Svårt att förklara. Men iaf, mobilen somjag tyckte verkade bra så kommer in först på torsdag(!!) Alltså en vecka, så jaa fårhelt enkelt vänta. Ni skulle se min nuvarande mobil. Helt slut.
Har en Nokia xpress music, en av de första modellerna:




Men glaset har spruckit :( , men vems det felet var är ännu inte löst. Det var inte jag iaf.
Men det är alltid sorligt att byta, iallafall för mig. Man blirså van med samma gamla och kan hela mobilen innan och utan till + så har våran bildkonst lärare Dick målat en ros på min baksida.  Den är grym! Tror att jag har bild på den, ska kolla..
Nej , men jag visar den sen. Min kamera är ju på lagning så jag har ingen kamera! Så jävla dåligt nu när Ö-SPELEN börjar! Aaah ")

Sen då , orkar inte berätta hela dagen i detalj,  men var sedan och handlade efter middagen ingredienser till Cupcakes. De blev super goda. Och återigen ingen kamera men pappas mobil fick några bilder, kanske inte de bästa men ska skriva upp receptet snart. Man blir ju så glad när man lyckas! :D

I helgen så ska jag vara barnvakt.. åt några vi känner. Kanske inte de roligaste men det går :) och lite extra cash skadar ju aldrig. Ska ev. vara med och hjälpa till med friidrottens tävlingar under ö-spelen men när jag inte vet var min lilla baby Nettan håller hus så vet jag inte ännu. OM DU LÄSER DETTA, call me bby :)

Nu ska jag försöka sova för en ny dag :) Here are vi positiva!

Puss!! Linn

kom på att jag aldrig visade vilken mobil jag ev. tänkte mig , here it is;





Kommentarer
Postat av: Anette

hehe efter ö-spelen kommer inte min stuga att stå upp ;)

2009-06-26 @ 19:02:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0