230609

Hejsan!


Om jag inte redan har sagt det så har ni redan kanske märkt det att jag har inte så mycket tid att spendera framför datorn, och nej jag är ingen viktig affärskvinna  och sen är ute och festar eller nånting annat. Fast jag kan ju och vara lite busig ibland,höhöh..
Men iaf, jag orkar inte gå in på det så mycket nu, men det har hänt en olycka och jag tillbringar min tid med fa,iljen så mycket som det går .. så jaa.

Kom hem för ca 1 timme sen, slängde på mig shortsen och bikinin och min nya tidning och gick ut på vår "fina baksida". Eller så inte.. , nej vi har faktiskt inte hunnit tagit tag i den men de håller på just nu. Vi har ju bara bott här sen i April.

Nu ska jag fylla en flaska med pressad apelsinjuice och sedan fortsätta mitt solande!

Juste!, Min kamera har gått sönder ;( Så jag har inte så många nya bilder. Gud vad jag önskar mig en bättre, kanske en system. aja, dröma får man :) .

Puss!! Linn

Det är NU det är sommar på Åland, hur är vädret där du bor? Soligt? Hoppas det :) Här är det utomlands värme!



old pic!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0