210609


Nu har jag inte varit här på några dagar men jag känner just nu att jag inte orkar skriva massa förklaringar osv osv.
Just nu vill jag först och främst tillbringa min tid med familjen♥  "/
Hur har eran midsommar varit då? Hur många dansade runt stången och sjöng små grodorna? Hahaha :P

Just nu så är det faktiskt fint väder, egentligen skulle det vara skönt med ett dopp med jag har ingen lust eller ork. Vi ska snart iväg ändå. Det blir kanske lite konstiga och få inlägg just nu , men jaa.. hoppas ni förstår.

Nu ska jag KLÄ PÅ MIG , fy Linn , klockan är ju 14.10.
har typ sovit 4 timmar i helgen :S

Puss!! Linn



en old bild!

Kommentarer
Postat av: Amme

SV: hihi jag med<3

okeej trevligt=D

2009-06-21 @ 16:30:12
URL: http://ammepamme.blogg.se/
Postat av: matilda

nåt kul som görs ikväll?

hoppas du får en jättefin kväll :)

2009-06-21 @ 19:07:41
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0