Funderingar

Hallå!

nu är det mina små funderingar idag, men inte så värst deprimerade tankar som förra gången :/
nej men först tänkte jag ta upp ämnet foto , bloggen är ju bl.a en"fotoblogg" , och jag lägger in bilder när jag har fotograferat, men nu känns det som att jag vill höja steget yttligare. Jag har t.wx fotat nu ganska länge med en vanlig kompakt digital, och jo den tar ganska bra bilder, men jag vet att man kan få så mycket mera med en systemkamera. Och jag tänker satasa på det. Jag har snart tillräckligt med pengar och då är den min :) ♥
Men de flesta av er vet  ju att jag brinner för dansen, men nu är det ju sommar uppehåll, så jag tränar själv.
Men det är svårt, för ju mer jag hållerpå med foto och kreativitet så ju mer gillar jag det. Men sen i höst så börjar ju dansen igen och så vet jag inte om tiden räcker till! Och att bli dansare är ju ingen lätt match, ingen lätt karriär, men är fotograf lättare
Men jag funderar på om jag skulle starta en ny blogg, en blogg endast för foto.. men just nu har jag ingen kamera alls eftersom min är på lagning, men när jag köper en system så kanske det blir av. vi får se (:

men varför ska tiden vara så himla kort ? Varför kan man inte få all tid i världen?


sen har jag fått upp en ny tanke somligger och gnager och det är hur man i hela friden kommer upp på den dära blogg listan? måste man provocera för att få många besökare? då tycker jag att själva bloggaren,bloggen och läsarna är falska. ja ursäkta men det verkar ju så! men såklart det finns lika många, faktiskt mer bra bloggar, som inte fejkar. och många av dem finns ju också på listan.
det var egentligen inte det här jag skulle säga utan att jag bara undrade hur man också får`?
nej nu låter jag som nån jäkla satkärring.
nu ska jag gå och äta! vi hörs :)

Puss!! Linn


Kommentarer
Postat av: LIENE

Både dans och foto är kul:)

2009-07-11 @ 18:02:13
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Frida

hallå! jo tack det är bra:) ikväll kommer sofi och va ska kika på tv och så, idag har vi spelat minigolf,singstar haha, trevligt!

puss.

2009-07-11 @ 18:51:25
URL: http://beastly.blogg.se/
Postat av: Frida

självdå:)? glömde jag att fråga..

2009-07-11 @ 18:52:22
URL: http://beastly.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: okej jag håller med dig fullständigt =)

okej ,ja det ska verkligen bli kul =)

2009-07-11 @ 20:16:46
URL: http://jlohlin.blogg.se/
Postat av: julhia

Har en frågestund på min blogg!

en fråga eller två uppskattas hemskt mycket <3

ps. dom första 20 blir länkade :D

2009-07-11 @ 23:44:56
URL: http://juulez.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0