A day in the City och en sprängd mage

Hellu!

Idag har jag varit och fläningt i stan med familjen så jag har haft ganska fullt upp! Men nu är  jag hemma och har ätit  wienersnitzel(stavning?) med potatis korketer och beanessås(?). Aya gott var det iallafall, men nu mina vänner så är min mage inte i det bästa skicket!

Var och kollade på lite systemkameror med pappa och Gud vad jag vill ha en. Och nej jag tiggde inte om du tror det.. Utan jag håller på att spara med har typ bara kommit halvägs, men sen vill jag ju ha b.la filter och objektiv. Man får med ett men tänkte köpa ett annat! Aaah jag längtarlängtarlängtar! Jag tror ingen förstår hur mycket jag vill ha en! Och när jag får en så kommer jag behandla den som min bebis, och kommer att fotografera så ofta jag kan!

Och nu tänker jag dyka ner i mina kamera broschyrer och sedan ikväll tänkte jag kolla på en film och mixa ihop en smoothie!
( haha det  känns som om jag inte gör  något annat än äter )






Juste,  jag har inte berättat men , nästa år så ska jag ev. åka till Syrien men min älskade Nadia♥ Hon kommer därifrån och är där typ vaje lov, vi träffas väldigt sällan eftersom jag bor på Åland nu men jag saknar henne enormt mycket och älskar henne grymt!<3
Och sen så kom jag på den braijta idén att åka till Italien med familjen då, och det verkade uppskattas! Såg på en film igår som heter Genova och jag blev helt kär i italien! Och då har jag antagligen min älskade system, och vad är inte bättre än bilder utomlands? hah, kanske inte jag ska svara på eftersom jag aldrig har varit utomlands!






Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0