130709

Hallå!

Nu när jag tänker efter så har tiden gått jätte fort! om bara 4 dagar är det rockoff(!) somär 10 dagar :)  sen så är det typ augusti och då är det Paf open och sen så börjar typ skolan!aaah :(  inte bra.

Idag så ska jag ut och placka blåbär :) Sen kanske det blir en blåbärspaj av det, men vi får se om jag orkar. Annars så äter jag allting med mjölk :)

Om det är någon som undrar att mina ord oftast brukar sitta ihop så är det för att mitt mellanslag så har lossnat lite så ibland så blir det inget mellan slag. Hahah , intresse klubben antecknar...

Nej, nu kmr jag inte på nånting mer att skriva!

Puss!! Linn


Kommentarer
Postat av: LENA ♥

tack desamma sötnos :) kram <3

2009-07-13 @ 12:37:23
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0