Sjuk..

Under dem senaste dagarna så har jag inte kunnat lägga upp nå nya inlägg p.g.a jag blev skuj och hade inten lust att gå in på nån dator då , men nu känne rjag mig lite bättre , fast jag är fortfarande sjuk.
Igår var det väl värst men så snäll som mina föräldrar var så hade de gjort upp en bricka med fruktsallad,huvudvärkstabeltt,glass m chockladsås och dricka .. :) Precis vad jag behövde , nånting som piggar upp när man mår skit. Imorgon och hela helgen så blir det packning för min del för på tisdag så kommer ju huset !!! Det innebär att hela undervåningen är klar och doem börjar bygga övervåningen direkt, så på tisadg kan man börja lasta in saker fast vi fluttar först in när övervåningen är klar för alla sovrummen är däruppe. Har inte så mycket att skriva om. Tittar ni på Let´s Dance då?? Det håller på just nu och jag ska just gå dit och titta. Jag tycker det är coolt att Isabelle ( blondinbella) är med , coolt med en bloggare :) , fast hon är väl mycket mer än så.
Hade tänkt att lägga upp lite bilder från skolan som jag har tagit , bilderna är från hösten ,jag går i sjuan om ni inte visste det.
 



Skolan ( Kemin , steffis hand)








HK!



"Kemi i en påse"




Jag och Steffi gjorde salt :) , Steffi min älskling till labbpartner <33



Hahah , jag : ) , ser mycket yngre ut där :S , jajja skit i det


A pic ( som inte har nånting med skolan att göra)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0