Plugg!

Och så var det helg.. Skönt
Har väl inte gjort så mycket idag
Duschade,fixa naglarna , smörjde in mig med dove´s , verkligen att rekommendera och gjorde frans manikyr , sen sydde jag klart min väska som jag berättade om , ska lägga upp en bild på den så fort min kamera har laddat klart.Batteriet verkar ta slut så fort nu förtiden.. Ska snart sätta igång att läsa historia men tänkte skriva lite först.
Vad hände igår då? Har sån lust att åka och bowla men skolan går först.
Jag saknar dansen, den har inte börjat än p.g.a att min danslärare har varit sjuk så den var inställd hela veckan men på tisdag måste hon bli frisk!
Jag går på dans 3 ggr i veckan , tisdag ( balett) , torsdag ( balett)  och fredag ( mordern dans ) .. + att jag har fullt upp i skolan hela tiden och kompisar och nu bloggen , så därför uppskattar jag helgen mycket .. Tänkte att jag skulle leka lite på windows movie maker och göra en film , men får se om det .. Är inte speciellt duktig så det blir bara någonting simpellt .. kanske lägger ut den på youtube om den blir bra x) hahah , men då får ni addresen på den.
Men nu måste jag verkligen sätta igång pluggandet.. Bilderna får vänta p.g.a av min kamera

Puss

Dagens låt : Alexandra Burke - Halleljuha

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0