Onsdag 7/1

Hejsan ,

Jahha , då var man tillbaka till det gamla , skolan! Började dagen med biologi , vilket inte är mitt favorit ämne precis men det var kul att träffa alla gamla polare som gör skolan gladare..Det kanske verkar som om jag har jätte emot skolan men det har jag inte utan det e bara det att jag hatar att gå upp tidigt(vilket många gör) och jag har problem med vissa lärare..
Sen efter skolan så gick jag en lång väg hem fast med Josefin och Steffi :) det gjorde hemvägen lite roligare..Sen kom jag hem och varken TV och datorn funkade inte så jag gjorde varma mackor med smoothie , lyckat. Lyssnade på musik oxh tittade på film,sen kom mamma hem och vi åkte och hämtade min bror och min pappa och körde ut till färghuset för att hämta nya tapetböcker så jag ska snart sätta mig ner och välja tapeter till mitt nya rum..Åh vad jag längtar tills huset kommer. Jag har väl berättat det för hela skolan nu så alla vet om det x) , och jag kommer att bli granne med Josefin och Ulli <3 Nej nu ska jag titta på tapeter och drömma mig bort , Puss och Kram / Linn

Mina varma mackor !


Min kissekatt Doris :D

Kommentarer
Postat av: Diana

HEEEEEJJ=)<3<3<3<3



Kika gärna in på vår blogg: www.propyn.blogg.se

( vi är tre tjejer som bloggar på en gemensam blogg, du kan bla läsa om varför bloggen just fått namnet ''propyn'')



Vi sees=)<3<3

2009-01-07 @ 20:10:22
URL: http://propyn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0