I Taket Lyser Stjärnorna

Guud vad jag vill se filmen " I Taket Lyser Stjärnorna"
Den kommer först på bio den 30 Januari i sverige men eftersom jag bor på åland så kommer väl filmen hit efter några månader + att om man har den senaste FRIDA - tidningen och hämtar ut biljetter från följande ställen
  • Filmstaden Sergel, Hötorget, Stockholm
  • Filmstaden Söder, Folkungatrappan 2 , Stockholm
  • Filmstaden Kista, Kista Galleria, Kista
  • Saga, Kungsgatan 24, stckholm
den 12/ 1 så får man biljetter , men återigen så bor jag inte i Sverige. Kanske ringer min syrra och frågar om hon vill göra detta men dete först om 2 veckor.

Trailen till denna film : http://www.youtube.com/watch?=xTd6bO-w5o
Finns även en bok , filmen är baserad därifrån  finns även en bok som filmen är baserad på , av författaren Johanna Thydell

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0