19 Januari

Skolan skolan skolan , ett ord - trött
Åhh jag har fått nog av skolan nu , men men 2 år kvar. Får väl stå ut .
Har inte så mycket att skriva lite tråkigt att bara skriva skola sen hem/kompisar .
Men lite finns det nog att skriva . Juste imorgon kommer vårat hus från sverige . Det låter kanske lite konstigt när man skriver att det kommer från sverige och det är många som inte har förstått när jag har berättat men det är så att huset kommer från sverige ( småland) i en stor lastbil men huset är ju inte helt utan det är väggar som man sen sätter ihop på tomten , fast tapeterna och skåpen m.m sitter redan på väggarna . Men sen dröjer det yttligare en månad för dem att bygga övervåningen men jag längtar som en tok!! , Så efter skolan ska jag rusa dit så fort jag kan och stå där, och skämma ut mig hahah. Ska såklart ta foton , lägger upp dem sen efter.
Sen idag i skolan fick jag ÄNTLIGEN ut mitt historia prov!! Jag blev skitglad , fick en 10 !! Hade bara ett fel tror jag , vi fick bara se resultaten p.g.a att alla har inte gjort proven ännu .. Snacka om att min dag blev bättre. Förra perioden så fick jag en 6 på betyget så nu är den förmodligen högre . Vi får ut våra betyg från period 2 i Mars nångång och sen sista period 3 på skolavslutningen.. :)
Nu har min hjärna fått stop :) , ska förresten lägga upp ett " repotage" här om TOP MODELL 11 , har fixat alla senaste bilder och så ..

Ha det bra :) , Sköt om er <33

Linn
 

Såhär ser våran tomt ut nu ungefär (bilden ovan) , den ser otroligt liten ut
men enligt ritningarna kommer deet bli stort .. Vi får väl vänta och se !
Det kanske ser ut som att huset kommer bli helt öde i en skog , men det ser ut så just i den vinkeln , finns rätt många hus runt om men det är fort. ett nytt område som många inte känner till.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0