Sunday

Hello
 
Och nu har det blivit februari och jag tycker att januari har gått sååå långsamt , men det är ju första månaden på året och har 31 dagar.Idag blir det plugg för mig .. På måndag har jag religons prov/förhör ,  tisdag musikprov och onsdag matte prov . Jag vet inte alls hur det kommer gå . Musik provet blir väl lättast men men vi får se hur det går.
Nu har jag iallafall blivit frisk! Ingen feber  men jag har fortfarande ont i halsen , men det kommer jag ha en tid efter som jag har opererat bort mina halsmandlar förut och läkarna sa att det kan bli så.
Men i fredags så hade jag varit sjuk i en vecka utan att jag hade blivit bättre och fick feber så fort jag gick ut så pappa tog mig till sjukhuset för att kolla vad det kunde vara. Men nu mår jag bra , och jag hoppas att folk fattar nu att jag var sjuk!

Igår började jag packa , det är ju inte så långt kvar nu. Nu känns det verkligen som att vi ska flytta :) och komma bort från den här lilla 3:an m 5 personer .. Sen åkte vi och åt thai mat , och det var über gott ! Som vanligt. Jag hade tänk ta lite bilder men gissa vad som hände ..? Jo så klart ska min kamera få slut på batteri.. Arggh..

Men nu ska jag plugga!

Ha det bra

Kiss da me

Kommentarer
Postat av: Kladdat på pengar

SV: Hahah! Helt rätt :D



Okej, men du vet också vem som vinner eller? jag fastnade som vid analeigh direkt, hon är så söt! hahha







Har du någon gång skrivit något på en sedel? Kanske känner du igen någon av pengarna jag lagt upp? Kommentera gärna och berätta om dina erfarenheter om texter kladdat på pengar.

2009-02-02 @ 17:29:57
URL: http://kladdatpapengar.blogg.se/
Postat av: Kladdat på pengar

SV: jo, Elina är cool. Och marjori! Hela det där gänget, alltså de två plus analeigh :)







Har du någon gång skrivit något på en sedel? Kanske känner du igen någon av pengarna jag lagt upp? Kommentera gärna och berätta om dina erfarenheter om texter kladdat på pengar.

2009-02-02 @ 21:21:39
URL: http://kladdatpapengar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0