Rakt eller krulligt?


Kanske inte dem bästa bilderna på mig

Men bilden uatn ansikte är så det håret är mitt vanliga , utan nånting gjort . Det var så här att när jag bodde i sverige så var mitt hår bara lite vågigt men inte sådär och sen när jag flyttade till Åland så började det blir krulligt/lockigt.
Jag tycker att det låter helt knäppt , men min frisör som frågade om jag alltid hade varit såhär lockig så berättade jag det där och hon sa att det kan bero på att Åland är omringat av vatten och därför är det mycket fuktigare här än i Sverige. För förut blev det ju bara lockigt när det regnade . Lite konstigt.
Men iaf , nu så brukar jag platta håret , för jag är så himla trött på lockigt och värsta volymen när man har fönat det.Och jag menar inte lite heller!
Så vad tycker ni rakt eller lockigt är snyggast? Kul att veta bara x)
Jag gillar det raka nu , men jag ändrar mig säkert nästa vecka :)

Kiss da me ♥



Jag är inte den ända i familjen som längtar tills flytten
- lillen vill också flytta <3



Kommentarer
Postat av: Kinga Dukaj

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg!



Du har chans och vinna din drömdesign!

Klicka in på min blogg och var med och tävla!



Jag är duktig på bloggdesigner, så du kommer inte att ångra dig!



Lycka till!

Kramar Kinga

2009-02-10 @ 00:09:53
URL: http://kingadukaj.blogg.se/
Postat av: llllllllllllllppppp

du e snyggare i krulligt enligt mig...

2009-02-10 @ 15:23:36
URL: http://efegfergethtkj
Postat av: Melike

gud så söt kisse :)

2009-02-21 @ 23:20:05
URL: http://weheey.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0