Glad alla ♥ - dag

♥ Och så vare hjärte dagen , har väl inte gjort så mycket idag , var till huset och kikade med pappa och sen for vi till el giganten för att byta hem telefonen . Fick ett alla hjärtans dag mess av mammi <3 hihi typiskt min mamma :D . Ska fortsätta att titta på the hills , sen blir det middag ..
Vill så gärna gå på bio med nån men antingen så är man utomlands eller så kan dem inte , och jag har ingen lust att gå själv ... Så jag får se hur det blir .. Måste börja packa nu eftersom jag har inte packat en enda kartong , men jag skjuter säkert upp det tills nästa vecka då jag ändå är ledig.
Nu ska jag försöka hitta en bio-partner.

Ha en bra alla hjärtans dag


Kiss da me♥

Kommentarer
Postat av: llllllllppppppp

glad alla hjärtans dag på dig med:):):)

2009-02-14 @ 19:18:19
URL: http://ingenhemsidaöverhuvudtaget.se
Postat av: S A N N A

nej vad grymt snygg blogg du har sötnos! :* <3

2009-02-15 @ 21:13:33
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0