Den där Marjorie

När ni läste rubriken så kanske ni forstod vad jag skulle skriva om , jo de flesta har kanske sett på Top Model 11 , den som visas i sverige nu . I USA så håller dem på att spela in säsong 12 , det går att titta på alla modeller som ska vara med där om man söker sig fram , vilket jag gjorde och såklart stog det vem vinnaren av 11 var .. hmm suck jag som ville få reda på det i finalen , men men .. iallafall så tänkte jag bara säga att jag tycker om Marjorie som tävlar .. Många tycker säkert inte om henne för att hon kanske inte är en sån stark person , men jag gillar henne. Hon var nervös och kännde sig inte bekväm med de andra för hon kommer från Frankrike , europa . Och det är ju en sån himla skillnad , kultur , människor .. ja mycket . Och jag förstår henne precis. En ganska lång historia och det har inte med det här att göra.

Jag tycker iaf att hon har utvecklas från bild till bild och är mer själsäker och det tycker jag att borde vara en stor poäng hos domarna för jag tycker inte att man ska komma dit , störst bäst och vackrast och vara bra/okej hela tiden och sen vinna. Är man inte en starkare person om man har utvecklas ända ner från botten och går uppåt än ligger på topp nästan hela tiden..?





















Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0