240209

Hejhej !

Tänke först bara säga att det var någon som undrade var Rut m.fl låg och där jag var så låg den i Uppsalas "stan" . Om man t.ex går från Forum Galleria och fortsätter mot Åhlens så efter ett tag så kommer den  på sidan :) Hoppas du hittar den .
Annars då..
Skolan som vanligt , skrev historia provet - gick bra :D , först fick jag helt black-out men sen for alla bitar på plats haha.. Sen så gick jag hem med Anette , sem kom min bror hem med fastlasbullar och lite senare kom min mamma med flera bullar så jag kommer ju bli rund som en köttbulle ja.! Sen var det äntligen balett! Oåhh vad jag har längtat efter att dansa igen , det var ju sprotlov nu så ni kan ju tänka hur stel jag var :S Men snart är jag tillbaka till det gamla vanliga igen .

Det var en till sak som jag skulle säga och eftersom jag flyttar snart ( vi vet inte exakt datum ) men troligen börjar vi flytta dit skaer redan på torsdag och jag vet inte när vi packar ner datorn så om jag helt sluttar att skriva så vet ni att jag har flyttat :D
Men jag ska snart få en egen dator!! Har sparat pengar själv *stolt* och jag har redan beställt den från Finland så den kommer antagligen nästa vecka, om allt går som det ska .

Nu ska jag gå och duscha och sen skriva klart min Svenska uppgift!



Vad tycker ni om denna som bild på bloggen??




Bilderna är mina egna och tagna av mig





Kiss da me (L)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0