220209!

Heluuuu..

Jag försöker ta vara på den hära dagen så mycket osm det går för det är sista dagen på sportlovet nu. Riktigt avundsjuk på Nadia som har sportlov nästa vecka, vill också bo i sverige , fast bara nästa vecka x) . Ganska synd att åland och Sverige inte har lov samtidigt. Då kan jag ju inte träffa Nadia :( . Men hon ska snart komma hit nån helg efter att vi har flyttat ..
Igår efter bion så blev det Melodifestivalen med mammsen och pappsen . Jag diggar e.m.d och Molly var faktiskt bra . Sen så var det en grupp som hade ett jätte långt namn , nning med red fox , jaa så dem var ganska coola . Hahah kändes som om man hade rest tillbaka i tiden i ca 2min.

Idag har jag inte gjort så mycket , söndagar brukar bli ganska slöa. Var ner till mormor för att kika på hennes nya kök, det blev jätte fint mormor! Sen så har jag suttit och kollat på Rob&Big hela eftermiddagen på MTV . Hahah riktigt sköna killar de där . Tänk att ha ett sådant liv . Sen så har jag också försökt att läsa på Historia prov med det är lite svårt när ens kissekatt lägger sig på böckerna och är så mysig att man nästan vill springa in i väggen . Hon har legat med mig hela dagen i sängen och tittat på tv. Måste också fortsätta att läsa lite till på boken som vi fick. Den ska in den 12 mars så jag har ju några veckor på mig. Och snart ska vi ju flytta , vi börjar flytta över saker redan på torsdag :)

Sköt om er !











Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hehe okej :D tyckte samma.

2009-02-22 @ 21:57:10
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/
Postat av: N

Fin blogg, titta gärna in på min :)

2009-02-23 @ 13:39:01
URL: http://nevenaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0