210209

Hejsan , sry för dåligt uppdaterande ,
men iaf i torsdags så var jag äntligen till sverige och shoppade med Martina :) Ska ta bilder på vad jag köpte. Vi hade skit kul, vi åkte inte till stockholm utan till upsala med Sundqvist buss . Kul att det var affärer där som inte finns i stockholm , lite svårt att hitta till alla ställen eftersom jag är van med stockholm som jag kan utantill , men vi höll oss mest i olika gallerior. Hittade massor med nya kläder , Ska ju snart rensa ur min garderob nu när vi snart flyttar(6 dagar kvar) och jag var ju i julas och shoppade så nu kommer det kännas som en helt ny garderob :) . Har packat ganska mycket , alla skåp och hyllor så nu har jag bara sminkbordet och kläderna kvar.. Kläderna får jag ta lite närmare . Annars vad jag ska göra idag vet jag inte . Ska iallafall på bio med Denice ikv , vi ska se Bröllopsduellen .. Nån om har sett den? Ska iallafall bli riktigt roligt. Träffade henne på båten i torsdags . Hon har varit i Spanien *avis* .
Kanske kommer lite bilder jag har suttit och redigerat hela morgonen.

Bilder från Upsala kommer snart !!


Kiss da me ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0