2 Februari

Tjenare

Har faktiskt ökat antalet besökare i bloggen nu :) *STOLT*
Sitter och chattar med min kära syster som bor för lång i från mig , hon bor i stockholm.Älskar henne ..Puss på dig om du läser det här !
Chattade med Martina också , vi ska kanske åka till Uppsala på sportlovet(om typ 2 veckor) och shoppa ,, vad jag jag blev när hon frågade mig eftersom jag vill så gärna till Sweden och shoppa loss lite x) .
Var till huset idag , låter säkert osm om jag är där varje minut men så är det faktiskt inte.Men jag är så glad att jag ska flytta till en stor fin nybyggd villa om 25 dagar ((: . Nu bor vi ( 5 personer) i en liten 3:a , delar rum med min bror som är 16 år och lyssnar int på mig .. bråkar ofta om tv:n och sånt, kanske fler vet hur det är med syskon , dela rum o.s.v , och mina föräldrar sover i vardags rummet och min syrra som nästan aldrig är hemma. Åsså våran älskade katt <3 Hahah , vet inte varför jag berättade det där för er ..
 Ska ta och plugga på musikprov nu , hade förresten religons prov idag , gick sådär..Får väl ut den på måndag.
Ska försöka lägga ut nån bild men min kamera vägrar lägga in bilderna på datorn!! Den lämnar mig alltid ensam när jag behöver den ... ush så dramatisk jag lät där höhö,, .
Nu måste jag verkligen läsa. - Fy på mig

Ha det bäst

Kiss da me




                                           Hihii , kameran gav med sig , . This is my kissiecat .. mjauww




Vårat hus för några veckor sen


                  

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0