160209

Hejsan :D

Sitter med Martina , vi har färgat håret :DD , Färgade hennes hår blondt , men det blev orange hahaha sen färgade hon mitt hår mörktblond , fast det syns inte så jag orkar inte lägga upp nån bild på det :P , nu har jag färgat Martinas hår ljusbrunt , ska snart skölja ur det :D
Ni kan gå i på hennes blogg : www.martinanordin.blogg.se ;D
Annars har jag inte gjort så mkt , måste börja packa snart . Jag hade ju lovat mig att jag skulle börja packa och börja läsa på historian men den boken har jag inte ens öppnat än . MEN imorgon ska jag börja läsa , fy på mig :D
Har ni nån gång smakat på kanelmandlar? Det är über gott , sitter och smaskar på det just nu..
Men nu ska vi snart gå och skölja ur färgen på martina








Färgen som är längst till höger var min färg :D



Kanelmandlar , mums..


Kiss da me

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0