150209

Hejsan :D

Måste bara säga grattis till alla som fyller år nu :
Nettan!! - fyllede i fredags ..
Jesper - fyllde igår , alla hjärtans dag :D
Mickis syster - som föddes igår , GRATTIIIS!!
Alva - som fyller idaaaag , grattis sötis

Vill också fylla tidigt på året , själv fyller man i november x) , så när alla har fyllt arton(låång tid men ändå) så är jag sjutton , hhaha vilket problem..

Har börjat läsa boken som min svenska lärare gav mig, den heter Svart Drama av Magnus Nordin.. Har bara läst några kapitel men den värkar faktiskt bra :) Ska bli spännande när han kommer och hälsar på .
Snart kommer Martina hit , så jag ska fixa lite lunch tror jag.. Vaknar ovanligt tidigt nu .. Vaknade NIO på en helg utan väckarklocka, väääldigt ovanligt .. Brukar lixom vakna nu ( 13:27) , men nej jag har redan ätit frukost,duschat och städat! Och blivit snorig , fan jag får inte bli förkyld nu.. Jag ska ju till sverigeland snart . Då måste man ju vara kry och glad :DD .

Ha en riktigt bra söndag allihopa!

Kiss da me ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Ser du vilken av dom här skorna som är lyx och vilken som är budget? :) http://naztysbunny.blogg.se/2009/february/budget-vs-lyx.html

2009-02-15 @ 20:41:48
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0