10.02.09

Hejsan :D

Ska just titta klart på Cube Zero som jag började kolla på igår .. Om ni inte har sett Cube filmerna så norde ni göra det , själv älskar jag dom filmerna .. Skräckfilm såklart , ibland kan den vara helt sjuk , men mest så börjar man tänka lite , eftersom personerna måste vara ganska smarta :D Så de filmerna rekommenderar jag verkligen. Sen så måste jag plugga vidare på biologi provet som vi har imorgon .. Igår satt jag hela kvällen med att skriva över allting och svara på alla punkter som var det viktigaste , så nu har jag lagt ihop allting på några papper så att det blir lite lättare att läsa :D . Sen så är det baletten också , huhu .. Har verkligen ingen lust att göra nånting .. Bara lägga mig ner i min varma säng och lyssna på musik.. Fast dansen orkar jag med ändå :P Det orkar jag alltid , men pluggandet - ush nej ... Nån som vill vara i mina skor idag..?
Nej nu ska jg gå och göra lite mellanmål till moi och titta på Cube

Dagens låt : Jonas Brothers - Lovebug


 






Kiss da me ♥

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

hoppas du får en fin dag =) kram

2009-02-10 @ 15:32:35
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0