090209

Tjenare !

Såg att besökarna bara blev fler och fler , tycker att det är jätte kul :) Hoppas ni stannar .. hihih
Jajja , idag är det måndag , vilket betyder USH! Har bara haft tråkiga timmar idag eller vad sägs som Religon,Svenska,Finska,Matte,Tyska,Historia ..? Näe inte mina favorit ämnen iallafall.Satt ist och messade med Nadiabejb som jag kanske ska träffa på sportlovet..Lite trist bara att jag har sportlov v 8 och hon v 9 , men jag åker gärna till hon och är där , hon bor ju granne med mittgamla hus så ja gtar chansen att kika in där , hahah. Senaste gången jag var där så såg jag att dem hade gjort om ganska mycket.Skulle vara kul att gå in och kolla i det rummet jag hade.Jag tror inte att det är rosa längre (hörde att en kille skulle sova i det rummet).
Annars har det inte hän så mycket, fick min mobilräkning .. Blev jätte glad :D Hade över 60€ förra månaden så den här månaden så hade jag bara använt hemtelefonen och bara messat viktiga saker , inga onödiga saker som "mm" ,"ok" ,"hej" utan det som var det viktiga.Och jag lyckades :) Nu kan pengarna gå till shoppingen på sportlovet ist.
Tänke lägga in bilderna från mitt kladdkaksverk  .. hm konstigt ord . eftersom min kamerasladd låg under datorn ..



vem tackar nej till kladdkaks smet? - Inte jag iaf .!



Ingen kladdkaka utan grädde!!


Kiss da me ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0