040209

Tjeenare

Är helt slut , sov knappt 3 timmar inatt för jag hade växtvärk i benen och det gjorde så fruktansvärt ont . Och inte hjälpte det med värktabletter.Hoppas jag blir längre nu då.. hahah x)
Hade matte prov idag , gick väl hyfsat .
Har en väldigt dålig dag today och har huvudvärk så ska inte skriva så mycket till.

Tyckte att det förra inlägget om Marjorie att rubriken blev lite konstigt " Den där Marjorie" , hahah .. men jag tyckte att den rubriken passar.Det som är det jobbigaste med ett inlägg ( egentligen är det inte alls jobbigt , men om man måste välja) är nog att hitta på en bra rubrik . Jag brukar ju köra med typ " måndag" " tisdag" , datum o.s.v , men jag tycker att det är kul med rubriker som är roligare. Kanske man tycker att inlägget blir lite roligare eller att man vill läsa vidare..
Hmm var fick jag allt det där ifrån..? Ibland så kan jag verkligen skriva om ointressanta saker typ som det här .. men fast jag har bara sovit några timmar inatt så är mina ögon helt uppspärade och jag blir rastlös så därför skriver jag , fast egentligen jag bara vill lägga mig raklång här i hallen och sova tsm med min katt som ligger här.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv , väntar på maten

Kiss da me

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0