sorri sorri

Oj Oj Oj,
fy skäms på mig :(
dålig update på senaste tiden! Men ibland önskar jag att vi hade fler timmar under ett dygn, tiden springer ivög hela tiden!
Jag hinner inte med. . .
iaf, Idag så har jag varit med Josefin och Linnea i stort sett hela dagen och kvällen , först kom de hit och vi såg på Hannah Montana the Movie, rätt bra :) Miley är cool! Sen lite senare for vi och storhandlade godis och såg sen på en väldans tråkig film, haha men det var kul ändå =)


sa jag att jag hade sjukt ont i magen efteråt?

Men, det förtjänar vi, efter allt sen i fredags så haha :)

Nu ska jag lyssna på min favorit låt och försöka sova, imorgon så kommer syster+pojkvän på middag :) ♥

juste, ska göra nya videobloggar snart, kom av mig lite. .

Puss.

Kommentarer
Postat av: Laila♥

så fin blogg du har =) gillar den =)

2009-08-23 @ 02:23:03
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0