Morgon stund har guld i mun =)

God Morgon! Uppe med tuppen idag !

Vaknade lite tidigare så att jag skulle  hinna med  allt. Men klockan är inte ens halv och jag är heltklar! Åker till jossan kvart i , såjag sitter och går igenpm läxan lite och klockan tickar. .

Ikväll så kan ni få se vad jag hade på mig idag när det är skolfoto =)
Och klockan 5 har jag dans!

Har inte så mycket mer att säga *gääääsp*, ganska trött , men det blir nog bättre vi har idrott de 2 första timmarna!

Jag får önska er en trevlig dag och sköt om er!

Puss!! Linn

Satt och redigerade en av gårdagens bilder, haha:



foto-jag
James Bond inspirerad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

good morning! =)

2009-08-28 @ 10:54:07
Postat av: Anonym

snyggt foto!

2009-08-28 @ 15:04:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0