Linn + Nadia

Alltså jag är så sjukt glad just nu, 
jag sitter och chattar med min bästa vän från Sverige. Jag har känt henne så länge jag kan minnas
och vi har alltid varit bästa vänner! Och det suger att jag inte kan träffa henne, eftersom jag bor på Åland, men vi brukar träffas lite då och då , men varje sommar så åker hon till Syrien så jag har inte träffat henne på hur länge som helst och jag saknar henne enormt! 
Och nästa år så ska jag ev. följa med henne till SYRIEN! Jag kan knappt tro det själv! 
Om det blir av så kommer det lugnt bli den bästa sommaren!
Nu kanske ni tänker, vadå? Hennes vänner där hon bor nu då?
Jo, absolut! Jag har många fina vänner här och några väldigt nära som är helt underbara och jag är evigt tacksam att de är mina vänner =) och står ut med mig och mina galna sidor , haha :P
Jag tror nog att de vet vilka de är ;) ♥
Det här är bilder för 1 eller 2 år sedan , när jag var och hälsade på Nadia och området där jag bodde( Jag bodde granne med Nadia)
datumen på bilderna är fel!
(???)
Puss!! LINN

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du haft en bra dag =)

2009-08-17 @ 22:05:23
URL: http://lindaq.se
Postat av: Sandra

Tänkte sitta vid datorn en stund och sen blir det nog tvn :)

2009-08-18 @ 00:36:13
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0