Hur man lägger in ett youtube klipp på bloggen!

Det har varit frågor om hur man lägger in ett Youtube klipp på bloggen!
Och det är inte alls svårt!
Så jag ska förklara nu hur man gör, jag kanske inte är det bästa på att förklara direkt, men..


Kopiera koden , under där det står "bädda in"


Sen går du in där du skriver ditt inlägg,  också trycker du på ikonen där det står HTML ,brevid den ikonen som har ett träd.
Klistra in det du kopierat i den rutan som kommer upp , när du har tryckt på HTML.



Sen så trycker du på uppdatera , och det kommer upp en ruta där du skriver ditt inlägg! Sen är det bara att trycka på publicera!





Voíla!

Okej, jag kanske inte är den bästa att förklara men  jag hoppas ni förstod nånting.
+så vet jag inte vad som hände med bilderna? De blev så konstiga :O

Ayah, nu ska jag gå ut!

Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: DAVID =)

sv; haha jaa, sett den typ 4 ggr;)

2009-08-11 @ 20:49:22
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej :)

Vad pysslar du med då?

2009-08-12 @ 01:28:42
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0