170809

Hej Hej!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering men jag har helt och hållet inte orkat sitta vid datorn.
På torsdag börjar skolan! Har börjat längtat lite mer nu och det ska faktiskt bli skönt med lite rutiner och vardagskänsla. Istället för att sova till 12 varje dag och sen vara med vänner eller sola och bada! 
Jag kom just hem från inskrivningen till dansen! ALLTSÅ IMORGON BÖRJAR DANSEN!! Vet ni hur glad jag är? =)
Kommer ju såklart bli helt stelt och konstigt de första lektionerna men det ska bli sjukt roligt! Och så har jag dans 2h i skolan också! =) Det kan snart inte bli bättre..
Såg också mitt nya schema på hemsidan, alltså jag har idrott 8-10 på fredag morgon = Jag  dör!
Men kl 13-15 har vi DANS och sen så har jag dans på kvällen =)
Vilken atletisk fredag det kommer bli ! 
Nu ska jag skratta framför simpsons, fast jag är sjukt sugen på att fota!!! Men jag har ingen ordentlig kamera =(
Dagen jag får min system kommer vara den bästa någonsin, och det blir i höst nånting!
Puss!! LINN
ska just lägga upp lite fler fotade bilder, floWer poWer

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Jaha, guud så kul! =D Har dansat cirka 5-6 år! Sj då? ;)

Kramkram

2009-08-17 @ 19:41:55
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0