060809 - värme dag !

YO YO YO !

Ännu en varm dag! Härligt härligt.. Ska bara skriva klart det här, sen är jag redo för stranden!
Har varit alldeles för lite på beachen iår, känns som om jag har suttit inne som en mormor och stickat varje dag..
Hah, nej då. Kanske inte så drastiskt. Juste, mitt internet funkar inte- igen. Så jag är tvungen att skriva på pappas dator som är typ 874 år gammal :) Men men.. bättre än ingenting, eller hur?

Idag så är mina planer att åka ner till stranden, Själv! Vill vara ensam lite och bara ligga och slappa med en tidning nu..
Och sen ikväll ska vi fira morfar som fyller 77! Congratulations!

Och så blir det mormors klasisska tårta med jordgubbar el hallon! Som jag har ätit sen jag var 4!  Ärligt talat så är jag ganska trött på den, men jag vill inte göra mormor besviken så jag tar en bit-sätter mig i soffan-äter och ser glad ut!
Men hennes bullar är det inget fel på hoho ;D

Och nu till dethär tråkiga, eftersom jag inte har min dator så har jag inga bilder på denna dator som jag kan dela med mig och det tycker jag är vääldigt tråkigt, jag gillar inte att skriva inlägg utan någon bild! Men jag ska försöka få igång min dator igen- när jag kommer hem!

Puss!! Linn


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0