020809

Alltså jag blir galen!!

Internet funkar fortfarande inte, inte ens på den här datorn, men just nu så ger den med sig!
Det har liksom blivit en vana för mig att ta kort på olika saker som händer under dagen, men nu kan jag inte ens visa dem!.. Men jag ska försöka lägga in dem på den här datorn lite senare (vi hoppas på att internet funkar) , för nu ska jag ut och jogga, hade fått in den där rutinen förut , att jogga några dagar i veckan, men nu under sommaren har man bara latat sig men nu har jag börjar igen.Skönt!

Har inte så mycket mer att säga, känns konstigt att vi redan har gått i i Augusti.. Orkar inte med skolan! Men men, bara och bita ihop!

Hoppas ni får en trevlig söndag allihop! ♥

Puss!! Linn

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0