Pluggkväll!

Hej hej!

Nu har jag både varit på dans och är nyduschad!
Så nu ska det bli plugg. Vi har ett biologi prov imorgon och jag ska verkligen försöka bättra mig nu.
Hinner inte skriva så mycket, ska försöka skrapa ihop några rader.
Imorgon blir det den sista riktiga skoldagen. För på torsdag så har vi tydligen en mångkulturell temadag. Har ingen aning om vad vi ska göra, hoppas det blir kul iaf :)

Nej, nu kom min kära bror hem med Ben&Jerry´s till mig , det blir lite lättare att plugga då.
Fast det är lite svårt när jag vet att det just har kommit ut ett nytt avsnitt av The Hills.
Det får bli min belöning (:

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

jag hade inte blivit förvånad om de sa aatt de hade blivit smittade när de kommer hem bara för att få uppmärksamhet :P haha

2009-04-29 @ 15:59:39
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0