Glad Påsk!

Hej hej ..

Har fortfarande inte blivit helt frisk, men jag mår betydligt bättre nu!

Igår, där vid klockan 22-23 kanske, så kom min syster hit :) Har inte träffat hon sen i sommras tror jag ! Så det är jättekul!
Idag så har min kusin släktkalas! Grattis kusin :D .. Så vi far dit när min pappa kommer hem. Hoppas jag inte
smittar nr hela släkten nu bara.. Skulle inte bli så populärt..
Juste , igår så satte jag i tunneln i örat. Blev skit snyggt .. Jag har alltid velat ha en uttöjning men aldrig vågat, men sen när min kompis hade gjort det och erbjöd sig att hjälpa mig så var det ju en jääte chans! Och nu är det verkligen gjort. Hihih

Hejdå , ha en underbar påskafton! ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0